top of page

Laten we samen uw mondzorg verbeteren

Benieuwd hoe we de mondzorg voor uw bewoners kunnen optimaliseren, passend bij uw instelling en budget? Vul het contactformulier in, dan nemen we binnen een werkdag contact op om vrijblijvend te bespreken wat we voor u kunnen betekenen - vrijblijvend en op uw tempo.

Werkt u al met ons samen?
Ja
Nee

Vertrouwde gezichten, rust voor de bewoners

Onze vaste behandelteam biedt gespecialiseerde mondzorg direct in de kamer van de bewoner of in de aanwezige behandelkamer binnen uw zorginstelling. Vertrouwde gezichten zorgen voor een persoonlijke aanpak en een vertrouwd gevoel. 

Icons_workflow-28.png
Icons_workflow-23.png

Optimale zorg en tevredenheid door preventieve mondzorg

U wilt soepel lopende zorgprocessen en tevreden bewoners en familieleden. Onze preventieve aanpak vermindert spoedbehandelingen, verbetert de mondgezondheid van uw bewoners en verhoogt hun welzijn – terwijl uw team tijd en kosten bespaart.

Icons_workflow-24.png

Zorgeloos voor u, zorgzaam voor de bewoners

Als zorgmanager wilt u zich kunnen richten op uw kerntaken. Ons team, geleid door een ervaren tandarts en mondhygiënist, biedt persoonlijke zorg en neemt de communicatie met familieleden professioneel over – zodat u met een gerust hart kunt focussen op uw prioriteiten

Uitstekende mondzorg voor de bewoners, zonder dat u er omkijken naar heeft. 

Mondzorg voor woonzorgcentra. Ook voor particuliere instellingen.

Uitstekende
mondzorg voor de
bewoners, zonder dat u
er omkijken naar heeft 

Mondzorg voor woonzorgcentra.

Ook voor particuliere instellingen.

OM_Vormtaal_vrij_def_Tekengebied 1 kopie 22.png

Hoogwaardige mondzorg met HKZ-certificering

Onze HKZ-gecertificeerde processen, extern getoetst door KIWA, waarborgen topkwaliteit en consistente zorg – zodat uw instelling altijd voldoet aan de hoogste standaarden.

Icons_workflow-31.png
Icons_workflow-25.png

Betrouwbare naleving van de mondzorgrichtlijnen

Wij kennen het Toetsingskader Mondzorg in Verpleeghuizen en bieden deskundige, praktische ondersteuning om uw instelling compliant te maken en te houden – zonder extra belasting voor uw team.

Kostenvrij voor WLZ met behandeling en maatwerk voor particuliere instellingen

Voor WLZ-cliënten met behandeling leveren wij volledig kostenvrije zorg, en voor particuliere instellingen ontwikkelen we op maat gemaakte oplossingen – zodat u hoogwaardige zorg kunt bieden binnen de mogelijkheden van uw instelling.

Icons_workflow-29.png
OM_Vormtaal_vrij_def_Tekengebied 1 kopie 41.png

Onze
werkwijze

Geen instelling is hetzelfde. In een vrijblijvend gesprek brengen we uw wensen en situatie in kaart, zodat we onze mondzorg precies kunnen afstemmen op uw behoeften.

1. Persoonlijke kennismaking

We leggen onze afspraken vast in een heldere samenwerkingsovereenkomst, zodat iedereen weet wat te verwachten – transparant en zonder verrassingen.

2. Duidelijke samenwerking

Ons toegewijde team van specialisten werkt op uw locatie. We staan open voor het betrekken van uw huidige mondzorgprofessionals, voor een soepele integratie met uw zorgprocessen.

3. Vast mondzorgteam

We informeren familieleden duidelijk en professioneel, beantwoorden hun vragen en verkrijgen informed consent. Dit nemen we volledig uit handen, zodat uw team zich kan richten op andere taken.

4. Betrokkenheid van familie

Voor elke bewoner stellen we een persoonlijk mondzorgplan op. Onze tandarts onderzoekt de mondgezondheid, raadpleegt het dossier, en overlegt met zorgmedewerkers en familie om de bewoner goed te begrijpen. Alle informatie rapporteren we direct in uw systeem (zoals bv. Nedap), zodat familie altijd up-to-date is. Ons backoffice is tijdens kantooruren ook voor familieleden bereikbaar voor vragen of afspraken.

5. Individueel mondzorgplan

Op basis van het mondzorgplan voeren onze tandarts, mondhygiënist, preventie-assistent of prothesetechnicus preventieve zorg of behandelingen uit. Na elke sessie rapporteren we in uw systeem, voor volledige transparantie en continuïteit.

6. Preventie en behandeling

We ondersteunen uw zorgmedewerkers met gratis klinische lessen over mondverzorging. Zo zijn zij goed toegerust om het welzijn van uw bewoners te ondersteunen.

7. Training voor uw team

U wilt zeker zijn van naleving van het Toetsingskader Mondzorg in Verpleeghuizen. Wij bieden een kosteloze sessie waarin we samen het kader doornemen en concrete verbeterpunten voor uw instelling identificeren – praktisch en zonder extra belasting.

8. Gratis ondersteuning bij
IGJ-richtlijnen

Samen met u houden we de samenwerking scherp. In periodieke gesprekken met onze managers evalueren we de processen en passen we deze aan waar nodig, zodat de mondzorg altijd optimaal aansluit bij uw instelling.

9. Regelmatige evaluatie

Hoor het van andere zorgmanagers

SERVICE 1

Describe the service and how customers or clients can benefit from it. It’s an opportunity to add a short description with relevant details, like pricing, duration and how to book.

SERVICE 2

Describe the service and how customers or clients can benefit from it. It’s an opportunity to add a short description with relevant details, like pricing, duration and how to book.

SERVICE 3

Describe the service and how customers or clients can benefit from it. It’s an opportunity to add a short description with relevant details, like pricing, duration and how to book.

SERVICE 4

Describe the service and how customers or clients can benefit from it. It’s an opportunity to add a short description with relevant details, like pricing, duration and how to book.

SERVICE 5

Describe the service and how customers or clients can benefit from it. It’s an opportunity to add a short description with relevant details, like pricing, duration and how to book.

SERVICE 6

Describe the service and how customers or clients can benefit from it. It’s an opportunity to add a short description with relevant details, like pricing, duration and how to book.

SERVICE 7

Describe the service and how customers or clients can benefit from it. It’s an opportunity to add a short description with relevant details, like pricing, duration and how to book.

SERVICE 8

Describe the service and how customers or clients can benefit from it. It’s an opportunity to add a short description with relevant details, like pricing, duration and how to book.

bottom of page